CRO: maak werk van doorlopende groei

Steeds meer organisaties ontdekken de kracht van CRO (conversion rate optimization). Niet zo vreemd. Want in een tijd waarin advertentiekosten stijgen loont het extra om uw bezoekers optimaal te verleiden tot interactie, contact of een aankoop.

Diversions is de CRO specialist die u helpt om een effectief optimalisatieprogramma op te zetten.

kpi en dashboards CRO vraagt om een combinatie van skills:

analyse, techniek, creatie en projectmanagement.

De kracht van ons CRO programma

We combineren de inzichten uit online statistieken en kwalitatief onderzoek

Met heldere werkafspraken garanderen we voortgang

Duidelijke resultaten: iedere test krijgt een eigen evaluatie

Groei: iedere testuitkomst is startpunt voor de volgende optimalisatie

We werken graag nauw samen met interne teams om snel betrouwbare testresultaten te kunnen leveren

Wat maakt Diversions uniek?

  • Het verhaal achter de data

Veel CRO-collega’s vertrouwen blind op de kracht van data. Deels terecht, omdat websitestatistieken en –analyses veel onthullen over bezoekersgedrag. Maar ze tonen vooral wat bezoekers doen. Niet waarom.

Bij Diversions gaan we op zoek naar motieven van bezoekers. Hierbij gebruiken we verschillende onderzoeksmethodieken die de verborgen waarheid achter klantgedrag kunnen onthullen. Deze insights vormen een ideale basis voor optimalisatie.

Vraag om een vrijblijvende kennismaking.

  • Van theorie naar praktijk

Vraag onze klanten wat ons anders maakt, en het woord “betrokkenheid” valt al snel. We staan graag aan de basis van nieuwe ideeën. Maar worden minstens zo blij van de implementatie in de praktijk. Deze combinatie vormt de basis voor ons CRO succes.

Veel gestelde vragen over de effectiviteit van CRO

Waarom samenwerken met een bureau?

CRO is een veelzijdig vakgebied. Het vraagt om een combinatie van skills op het terrein van analyse, techniek, creatie en projectmanagement. Voor veel organisaties is het lastig deze mix voor langere tijd beschikbaar te stellen. Met een bureau haalt u alle benodigde expertise in huis en is continuïteit van uw project geen zorgpunt meer.

Mijn webdesigner weet toch hoe een effectieve site moet worden ontworpen? 

Mensen denken bij een “effectieve site” vaak aan een “mooie site”. Maar effectief en mooi gaan lang niet altijd samen. Kijk naar de grote spelers in online marketing: Bol.com, Marktplaats of (over de grens) Alibaba en Amazon. Deze partijen investeren doorlopend in CRO, met een duidelijke focus. Zonder uitzondering wegen ze functionaliteit zwaarder dan esthetiek. Resultaat? Doorlopende groei en een leidende positie in de markt.

Wat kost een CRO programma?

De kosten van CRO hangen sterk van uw wensen af. Drie factoren zijn hierbij leidend:

  1. wat is de scope: richt u zich op een specifiek doel of op optimalisatie van website/campagnes/social media etc?
  2. hoeveel capaciteit is er binnen uw organisatie voor CRO?
  3. wat is de beoogde doorlooptijd van een project?

Over deze vragen gaan we graag met u in gesprek zodat we een scherpe offerte kunnen opstellen.

 

 

Tijd voor groei?

Deel je ambities en maak kennis met de mogelijkheden van Diversions.