WIJ ZIJN DIVERSIONS

Groei, daar draait het om bij Diversions. Wij helpen organisaties om klaar te staan voor de klant van vandaag én morgen. Dit doen we door klantbehoeften in kaart te brengen en deze te vertalen naar concrete kansen. Zo leggen we de basis voor de doorlopende verbetering van dienstverlening en proposities.

klantervaringDe basis leggen voor doorlopende verbetering

  • Snelle leercurve

Door snel de brug te slaan tussen theorie en praktijk doorlopen we met u een snelle leercurve. Dat is de basis voor het beste resultaat.

roots

Onze achtergrond

De oude kern van Diversions (3 man sterk, nog volledig in tact) kent elkaar van Achmea. Oprichter William was als Manager Nieuwe Media verantwoordelijk voor de particuliere en zakelijke verkopen van Centraalbeheer.nl. Later gaf hij met Ieteke en Annelies vanuit de Achmea Holding vorm aan verschillende startups, variërend van een AOV-verzekeraar tot seniorencommunity.

Vanuit onze ervaring kennen we dus zowel de charmes van marketing voor A-merken als het leren & experimenteren met nieuwe bedrijfsvormen. Geen toeval dat dit ook de pijlers onder Diversions geworden zijn.

Werken bij Diversions?

Bekijk onze vacatures