WIJ ZIJN DIVERSIONS

Groei, daar draait het om bij Diversions. Wij helpen organisaties om klaar te staan voor de klant van vandaag én morgen. Dit doen we door klantbehoeften in kaart te brengen en deze te vertalen naar concrete kansen. Zo leggen we de basis voor de doorlopende verbetering van dienstverlening en proposities.

klantervaringDe basis voor doorlopende verbetering

  • Hoe we werken voor u

We weten dat geen klant gelijk is. Ieder vraagstuk heeft een eigen team nodig. Met specialisten die niet alleen hun vak verstaan. Maar ook liefde hebben voor het onderwerp waaraan ze werken. Kun je dat bieden met een bureau vol vast personeel? Wij denken van niet.

Daarom werkt Diversions met een flexibel netwerk. We verbinden voor iedere klant de juiste talenten uit de markt. Terwijl ons ervaren kernteam garant staat voor kwaliteit, continuïteit en laagdrempelig contact. 

roots

Onze achtergrond

We lopen al een tijdje mee in het vak. Oprichter William werkte aan Centraalbeheer.nl toen de eerste verzekering online werd verkocht. Ieteke de Vries was al community manager in een tijd dat Facebook nog gold als runner-up.

Er is sinds deze online pioniersjaren veel veranderd. Maar één ding bleef gelijk: techniek blijkt zelden de sleutel tot succes. Het echte verschil wordt gemaakt door het oprecht en grondig analyseren van klantwensen en -motieven.

Precies dat is de basis van ons werk bij Diversions. 

Werken bij Diversions?

Bekijk onze vacatures