Conversie optimalisatie bureau

De juiste persoon bereiken met de juiste boodschap.

Hoeveel bezoekers trekt je website per week? En hoeveel leads en/of verkopen levert je dat op? De stap van bezoek naar conversie blijkt vaak groot. Diversions helpt je als conversie optimalisatie bureau om meer rendement uit bestaande bezoekersstromen te halen.

Wat een conversie optimalisatie bureau doet

Tijdens een verkennend intakegesprek brengen we je startpositie en ambities in beeld.

We analyseren het huidige websitegebruik en stellen een lijst van verbetermogelijkheden op.

Voor ieder verbeteridee bepalen we doel en uitwerking. Diversions realiseert vervolgens testen, waar mogelijk in samenwerking met je eigen team.

We garanderen voortgang. Ben je zelf druk met andere projecten? Dan kunnen wij het optimalisatieproject van A tot Z verzorgen. 

Bij Diversions zit het sturen op conversie ons in de genen. We hebben een team waarin verschillende disciplines verenigd zijn: marketing, analyse, communicatie, design en IT. De combinatie van conversie specialisten maakt dat we de beste resultaten behalen.

De juiste tools

Om conversie optimalisatie mogelijk te maken heb je de beschikking nodig over goede test- en analysetools. Deze tools geven de kans om betrouwbare testen in een korte periode uit te voeren. Heb je zelf de tools in huis? Dan maken we daar gebruik van. Zijn er nog geen oplossingen voor handen, dan implementeren we deze direct. Zonder verdere kosten.

Klaar voor de start!

Zijn alle randvoorwaarden geregeld? Dan gaan we als bureau aan de slag. We starten met het analyseren van je huidige webresultaten. Waar tonen de statistieken ruimte voor verbetering? Zijn deze inzichten verzameld, dan stellen we hypotheses op. Dit zijn de concrete verbeterideeën om je website te verbeteren.

De voorbereidende fase doorlopen we in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers. We verdelen de taken en kijken samen hoe we het beste resultaat kunnen bereiken.

Na de voorbereiding start het echte optimalisatiewerk. Iedere hypothese wordt naar een praktijktest vertaald. De testsoftware (we gebruiken meestal Visual Website Optimizer) volgt online de resultaten. Zo blijkt tijdens de evaluatie welke wijzigingen je site op hoger niveau brengen. Maar ook waar vervolgstappen noodzakelijk zijn.

A/B testen

Voordelen

  • Groeien zonder advertentiebudget
  • Duurzame resultaten
  • Meer inzicht in bezoekerswensen
  • Verbetering van online klantervaring

Randvoorwaarden

Bij conversie optimalisatie richten we ons op het publiek dat je website bezoekt. Is de grootste uitdaging voor je website juist om meer bezoekers te trekken? Dan raden we je aan om eerst werk te maken van contentmarketing of SEO.

Maak kennis met ons optimalisatieteam!

william

WILLIAM BURGHOUT

Marketing

"Optimaliseren?
Business first."
Autodidact

Conversie optimalisatie specialist

WILLEMIJN VAN DER KAMP

Psychologie

"Bezoekersgedrag vormt de basis."
Radboud Universiteit

Ieteke de Vries

IETEKE DE VRIES

Communicatie

"De juiste boodschap op het juiste moment."
Communicatiewetenschap

 

Conversie optimalisatie bureau? Diversions!Wil je zelf ontdekken wat conversie optimalisatie voor je website kan betekenen? Wij komen graag langs voor een vrijblijvende kennismakingsafspraak.