Communicatiebureau Diversions

Communiceren met impact

Wat zijn de doelen die jij wilt bereiken? Ons communicatiebureau helpt je effectief te zijn. Met campagnes die mensen overtuigen en in beweging brengen. Traditioneel: via radio en print. Of online: met content, social media en marketing automation.

Communicatie: gedreven door data en met passie gemaakt.

 

contentmarketing

Bij Diversions bundelen we graag krachten. Onze onderzoekers leveren inzichten waarmee we onze creatieven voeden. Zo maken we campagnes en programma’s die we via media-inkoop optimaliseren. 

Ook ons creatieve team is veelzijdig. We werken met specialisten op het terrein van branding, content en development. Vanuit de bundeling van krachten bereiken we het beste resultaat voor jou.

 

Onze werkwijze

Wil je een communicatieproject starten? Dan zetten we graag de volgende stappen met jou:

  • 1. De start

    Samen gaan we in gesprek om de kaders van je project te bespreken. 

  • 2. Scenario's

    We stellen scenario's voor je op: verschillende routes om je doel te bereiken. 

  • 3. Offerte

    Heb je het gewenste scenario gekozen? Dan werken we een offerte uit. 

  • 4. Creatie

    Offerte akkoord? Dan start de creatie. We houden tijdens dit proces nauw contact.

Het beste team voor jou

Ieder communicatievraagstuk heeft eigen kenmerken. Soms werk je aan naamsbekendheid bij een groot publiek. Soms zoek je kant-en-klare leads in de zakelijke markt.

Per klus stellen wij het beste team van specialisten samen. We werken met creatieven waarvan je het werk kent van grote campagnes. Met ons communicatiebureau behalen ze het beste resultaat voor jou.

We werken daarbij altijd op de Diversions-manier. We kijken eerst wat leeft in de markt. En stellen op basis daarvan een sterk communicatieplan op.

Zo kun je rekenen op de beste mensen die werken volgens een beproefd concept.

communicatiebureau

Welke thema’s spreken je doelgroep het meeste aan?

En op welke terreinen zijn we in staat meerwaarde te bieden?

Doelgericht communicatiebureau

Ieder project start met doelstellingen. We scherpen deze tijdens het creatieve proces verder aan. Bij onze projecten vinden we het belangrijk heldere KPI op te stellen en actief te sturen op het resultaat.

We verdelen KPI in termen van Kennis, Houding en Gedrag. Welke boodschap wil je overbrengen (kennis)? Hoe willen we dat de doelgroep over ons denkt (houding)? En wat willen we dat ons publiek daadwerkelijk gaat doen (gedrag)?

 

 

match contentmarketing1

Kennis maken met ons communicatiebureau?

Deel je ambities en maak kennis met Diversions.

Start bij de wensen van je doelgroep

Veel communicatie is verre van tijdloos. Hier vandaag, morgen vergeten. Wij hebben een voorliefde voor duurzame concepten. Veel van onze concepten trekken ook jaren na introductie nog publiek. De les daarachter? Sluit aan de wensen van je doelgroep. Die wensen zijn vaak tijdloos. Combineer je dat met een toegankelijke uitvoering, dan is de basis voor langdurige waarde gelegd.

Vraag maar na bij klanten als Achmea, Rode Kruis, maar ook startups als Erfrechtshulp.

Uit onze blog

5tips-625x416

Nieuwe website nodig? Stel deze 5 vragen vooraf

besparen op marketingkosten

Besparen op marketingkosten: doe het met beleid

wordpress automation

WordPress Marketing automation plugins: wat is er mogelijk?

google web vitals

Web vitals: de invloed op je SEO

Hoe kunnen wij je helpen?

Oeps! We konden je formulier niet vinden.