Communicatiebureau Diversions
Communiceren met impact
Wat zijn de doelen die jij wilt bereiken? Ons communicatiebureau helpt je effectief te zijn. Met campagnes die mensen overtuigen en in beweging brengen. Traditioneel: via radio en print. Of online: met content, social media en marketing automation.
Communicatie: gedreven door data en met passie gemaakt.
Bij Diversions bundelen we graag krachten. Onze onderzoekers leveren inzichten waarmee we onze creatieven voeden. Zo maken we campagnes en programma’s die we via media-inkoop optimaliseren.
Ook ons creatieve team is veelzijdig. We werken met specialisten op het terrein van branding, content en development. Vanuit de bundeling van krachten bereiken we het beste resultaat voor jou.
Onze diensten
- Voorlichting
- Campagnes
- Contentmarketing
- Marketing automation
- Conversie optimalisatie
- SEO marketing
Onze werkwijze
Wil je een communicatieproject starten? Dan zetten we graag de volgende stappen met jou:
-
1. De start
Samen gaan we in gesprek om de kaders van je project te bespreken.
-
2. Scenario's
We stellen scenario's voor je op: verschillende routes om je doel te bereiken.
-
3. Offerte
Heb je het gewenste scenario gekozen? Dan werken we een offerte uit.
-
4. Creatie
Offerte akkoord? Dan start de creatie. We houden tijdens dit proces nauw contact.
Het beste team voor jou
Ieder communicatievraagstuk heeft eigen kenmerken. Soms werk je aan naamsbekendheid bij een groot publiek. Soms zoek je kant-en-klare leads in de zakelijke markt.
Per klus stellen wij het beste team van specialisten samen. We werken met creatieven waarvan je het werk kent van grote campagnes. Met ons communicatiebureau behalen ze het beste resultaat voor jou.
We werken daarbij altijd op de Diversions-manier. We kijken eerst wat leeft in de markt. En stellen op basis daarvan een sterk communicatieplan op.
Zo kun je rekenen op de beste mensen die werken volgens een beproefd concept.
Doelgericht communicatiebureau
Ieder project start met doelstellingen. We scherpen deze tijdens het creatieve proces verder aan. Bij onze projecten vinden we het belangrijk heldere KPI op te stellen en actief te sturen op het resultaat.
We verdelen KPI in termen van Kennis, Houding en Gedrag. Welke boodschap wil je overbrengen (kennis)? Hoe willen we dat de doelgroep over ons denkt (houding)? En wat willen we dat ons publiek daadwerkelijk gaat doen (gedrag)?
Kennis maken met ons communicatiebureau?
Deel je ambities en maak kennis met Diversions.
Start bij de wensen van je doelgroep
Veel communicatie is verre van tijdloos. Hier vandaag, morgen vergeten. Wij hebben een voorliefde voor duurzame concepten. Veel van onze concepten trekken ook jaren na introductie nog publiek. De les daarachter? Sluit aan de wensen van je doelgroep. Die wensen zijn vaak tijdloos. Combineer je dat met een toegankelijke uitvoering, dan is de basis voor langdurige waarde gelegd.
Vraag maar na bij klanten als Achmea, Rode Kruis, maar ook startups als Erfrechtshulp.
Uit onze blog
Hoe kunnen wij je helpen?
Oeps! We konden je formulier niet vinden.