Mobile testkit: verhoog je conversie met gericht onderzoek

Mooie mijlpaal: onze mobile testkit is klaar voor gebruik! Met deze nieuwe stap in usability onderzoek leren we nóg meer van bezoekers.

Voortaan registreren we niet alleen navigatiegedrag, maar ook swipe intentie en bezoekersemotie. Zo bewijst de testkit zich nu al als waardevolle methode om conversiekansen te ontdekken.

We gebruiken de mobile testkit voor gericht usability onderzoek. Bij dergelijk onderzoek is al veel mogelijk, denk aan scenario testing en eye tracking.

Nadelen zijn er ook: het meeste onderzoek wordt op desktop uitgevoerd. Terwijl in onze ervaring juist op mobile de grootste conversiewinsten te behalen zijn.

Meer kennis, betere resultaten

De nieuwe testkit van ons bureau biedt een originele oplossing. Door verschillende camera’s te combineren krijgen we zicht op navigatiegedrag, navigatie-intentie (wanneer twijfelt een bezoeker?) en emotie.

Door deze inzichten te combineren met interviews uitgevoerd door onze specialisten komt een schat aan informatie beschikbaar. Waardevolle informatie voor het verbeteren van de usability en conversie op websites.

Bij Diversions staat conversie optimalisatie hoog op de agenda. We voeren optimalisaties uit voor verschillende opdrachtgevers. Variërend van webwinkel tot uitzendbureau. En van verzekeraar tot goed doel.

Bij deze uiteenlopende cases komen we steeds tot dezelfde conclusie: investeren in mobile conversie loont.

Niet alleen omdat het mobiele bezoek van websites blijft groeien. Maar vooral ook omdat websites die responsive zijn nog niet automatisch uitblinken in mobiele gebruiksvriendelijkheid.

Wat leer jij van de mobile usabilitytest?

We laten je graag zien hoe onze mobile testkit het rendement van je website kan verbeteren. 
Neem even contact op!