Wil je zelf een Patient Journey in kaart brengen? Wij bieden je een gratis template waarmee je aan de slag kunt. Waardevol voor een eerste verkenning. Download de Patient Journey Template Een goede patient journey graaft diep. Het gaat niet alleen om het in beeld brengen van de reis, maar vooral om de motieven, drijfveren en emoties…

Lees meer

Als zorgorganisatie ben je, van diagnose tot behandeling en nazorg, onderdeel van het proces dat een patiënt doorloopt. In elk van deze fasen verschillen de behoeftes, emoties, verwachtingen en wensen van de patiënt. Het is de kunst hier als organisatie op de juiste manier op in te spelen.

Lees meer

Heb je enig idee wat de ervaring is van een patiënt die in aanraking komt met jouw organisatie? In het artikel patient journey leggen we je meer uit over deze methodiek en waarom het interessant kan zijn voor jouw organisatie.

Lees meer

Customer journeys zijn er in verschillende soorten en maten. Zoek naar templates in Google, en je zien een grote variatie aan uitwerkingen. Welke journey-vorm sluit aan bij jouw doelen?

Lees meer

Veel klanten ervaren een product of dienst anders dan hoe een organisatie het heeft bedoelt. Het volledig begrijpen van de ervaring van jouw klant – van aanschaf van jouw product tot gebruik en het delen van zijn of haar ervaring – helpt je als onderneming om ervaringen te optimaliseren.

In dit artikel leggen we uit hoe.

Lees meer
customer-journey mapping

Wanneer duidelijk is op welke punten in de customer journey je echt een verschil kunt maken, is het tijd voor optimalisatie. In dit artikel geven we meer informatie over ons optimalisatietraject en belichten we de kracht van personalisatie.

Lees meer
klantreis mapping

Vaak wordt een customer journey gestart met de huidige klantreis als basis. Dat is logisch, maar het heeft ook risico’s in zich. Er kan proces-blindheid ontstaan. Losse schakels van een keten worden wellicht prima gewaardeerd. Terwijl in de klantreis als geheel bijvoorbeeld snelheid of persoonlijke aandacht ontbreekt.

In dit artikel leggen we uit hoe we met behulp van Customer Journey Mapping de klantreis in kaart brengen.

Lees meer