Updates

Verhuisd! Nieuw kantoor voor Diversions

21 maart 2017

Diversions groeit. We verwelkomen veel nieuwe klanten, en hebben ons team uitgebreid met een conversie optimalisatie specialist. Daardoor bleek ons oude kantoor aan de Regentesselaan steeds vaker aan de krappe kant. Tijd voor de volgende stap. Ons oude herenhuis was fraai en charmant. Maar erg comfortabel was het niet bij koud en warm weer. Daarom hebben…

Lees meer

Kudos voor online campagne Maag Lever Darm Stichting

23 maart 2016

De Maag Lever Darm Stichting bouwt online aan iets moois. Met een nieuwe website, een stevige organisatie en campagnes die daar naadloos op aansluiten. Vanuit Diversions werken we met plezier op al deze terreinen mee. Een online campagne voor de Maag Lever Darm Stichting ontwikkelen is al geen straf. Het wordt nog leuker als de…

Lees meer

Diversions nu officieel Google Partner

17 maart 2016

Er zijn weinig organisaties die om het belang van Google heen kunnen. In ieder project dat we uitvoeren staan agendapunten als vindbaarheid, het bereiken van de juiste doelgroep en analytics hoog op de agenda. Daarom onderhouden we al vanaf onze start een directe band met Google Nederland. En deze week is die band bekrachtigd met de…

Lees meer

Anderzorg scoort beste resultaat in Social Benchmark Zorgverzekeringen

27 juni 2015
test ideeen

De ene markt is de andere niet op social media. Neem de aanwezigheid van zorgverzekeraars op oa Facebook en Twitter. De randvoorwaarden zijn uitstekend: het aantal verzekerden is groot, het centrale onderwerp (gezondheid) top of mind en de financiële belangen aanzienlijk. Een prima basis voor social media succes zou je zeggen.  Toch vallen de scores per verzekeraar…

Lees meer

Persbericht: Anne Frank Huis winnaar op social media

12 mei 2015
website optimalisatie programma

Bij Diversions geloven we in onderzoek als basis voor succes op social media.Daarom hebben we de Social Benchmark ontwikkeld: een praktisch hulpmiddel om het social speelveld rondom thema’s als bereik, actualiteit en interactie in kaart te brengen. Dit jaar hebben we – met de cijfers van het NBTC in de hand – hoe de top 50…

Lees meer

Social Benchmark: hoe scoort uw organisatie?

17 maart 2015
benchmark_beeld

Social media geldt binnen marketing & communicatie als jong vakgebied. Veel organisaties experimenteren met oa Facebook en Twitter, maar de waarde daarvan is lang niet altijd duidelijk. Daarom is het goed met regelmaat de stand van zaken binnen uw markt te bekijken. Diversions biedt hiervoor een praktisch hulpmiddel: de Social Benchmark. De benchmark is een…

Lees meer

Ons artikel op Frankwatching: Becel en Ford over Generatiemarketing

11 maart 2015

Diversions is initiatiefnemer van een Generatiemarketing.nl. Wie zoekt naar voorbeelden van succesvolle seniorenmarketing kan op de nieuwe website terecht.

Lees meer

Diversions aan de wieg van Generatiemarketing.nl

25 november 2014

Diversions is initiatiefnemer van een Generatiemarketing.nl. Wie zoekt naar voorbeelden van succesvolle seniorenmarketing kan op de nieuwe website terecht.

Lees meer

Dropshipping met SEOshop: eenvoudig en snel opgelost

14 november 2014

SEOshop claimt een goede dropshipping -oplossing te bieden, maar in de praktijk vallen de mogelijkheden tegen. Er is gelukkig een betaalbare oplossing.

Lees meer

Lees ook de Diversions Blog voor nog meer achtergronden. 

William Burghout Strateeg

Meer weten?

William Burghout vertelt je graag meer. Neem contact op voor een afspraak.

Direct naar...