Hoe content de kracht van jouw bedrijf versterkt

We hoeven je niet te vertellen dat het delen van waardevolle content een goede manier is om je organisatie onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep. Want je weet dat waardevolle content werkt als een vliegwiel. Goede blogs, filmpjes en artikelen worden gevonden via Google, worden gedeeld via sociale media en komen zo terecht bij de mensen die je wilt bereiken.
Waardevolle content opent deuren. Je bouwt ermee aan je reputatie en het is een opening voor gesprekken. Maar hoe bepaal je of content echt waardevol is? En dat je niet tijd in iets investeert wat vervolgens ergens ligt te verstoffen in een hoekje van jouw website zonder ooit bekeken te worden?
Bij Diversions hanteren we bij contentmarketing de regel: ken je bedrijf en ken je doelgroep. Want als je content niet gemaakt is met het doel om een oprechte vraag van potentiële klant te beantwoorden, dan weet je bijna zeker dat het niet de juiste content is.
Echt waardevolle content is in de kern behulpzaam richting de mensen die je wilt bereiken. Maar vergeet ook niet de doelen van jezelf. Uiteindelijk wil je lezers verleiden met je in contact te komen of je producten af te nemen.
Content vangnet
Als je content inhoudelijk de juiste toon heeft gevonden, dan is het tijd het bereik van je boodschap te optimaliseren. Hiervoor stellen we een content vangnet op: een raamwerk van media waarmee je verschillende berichten in verschillende vormen kunt delen. Het resultaat hiervan is dat je lezers niet eenmalig bereikt met je boodschap, maar dat je ze echt kunt binden.
Onze hulp om jouw content te verbeteren
Bij Diversions helpen we je graag om goede content te transformeren in waardevolle content. We werken met teams waarin tekstschrijvers & marketeers nauw samenwerken. Doel: de juiste balans vinden tussen de informatie die je doelgroep wenst en de doelen die jij wilt bereiken.
Wanneer de content formule helder is starten we met de ontwikkeling en het testen van het content vangnet. Welke mediakeuze past het beste bij je organisatie? En welk rendement levert het op?
Mogen we met je meedenken over deze vraagstukken? Maak kennis met ons tijdens een webcall of afspraak.


