WIJ ZIJN DIVERSIONS

Groei, daar draait het om bij Diversions.
Maar hoe bereik je groei?

Wij geloven in maatwerk per klant.
En daarin gaan we ver.

Ontdek of onze werkwijze bij je past. 

De kracht van ons netwerk

Geen klant is gelijk. Ieder vraagstuk verdient een eigen team. Met specialisten die niet alleen hun vak verstaan. Maar ook liefde hebben voor het onderwerp waaraan ze werken.

Kun je dat bieden met een bureau vol vast personeel? Wij denken van niet.

Daarom werkt Diversions vanuit een flexibel netwerk. We verbinden voor iedere klant de juiste talenten uit de markt.

De kracht van insights

Oprechte interesse in klantwensen en -motieven. Dat is de sleutel tot het vinden van customer insights. Waarom we deze insights zo belangrijk vinden?

Een waardevol inzicht leert je iets over de wijze waarop klantgedrag tot stand komt. Daarmee krijg je een middel in handen om klanten écht gericht en effectief aan te spreken.  

Wij hebben de kennis in huis om de insights voor je te verzamelen. 

De kracht van creativiteit

Creativiteit is zoveel meer dan een leuk idee.

Een goed idee biedt geen garantie voor succes. Kunst is een concept te vertalen naar de praktijk. Passend binnen de gestelde kaders, budget en doorlooptijd.

Het vraagt veel creativiteit en flexibiliteit om een plan vanaf de eerste schets vollediguit te voeren. Daarbij kun je op ons rekenen. 

De kracht van doelgerichtheid

Welk doel je ook stelt, uiteindelijk wil je resultaten zien. En welke doelen stel je, hoe meet je die doelen en wat doe je met de resultaten? 

Te vaak start marketing bij een leuk idee waarna statistieken worden verzameld.

Wij starten bij je doel. En bouwen van daaruit aan effectieve communicatie. 

De kracht van ervaring

De kern van Diversions loopt al een tijdje mee. Oprichter William werkte aan Centraalbeheer.nl toen de eerste verzekering online werd verkocht. Ieteke de Vries was al community manager in een tijd dat Facebook nog gold als runner-up.

We rennen niet blind achter iedere trend aan. En herkennen de signalen als de markt écht kantelt.