online marketing Utrecht

Online marketing bureau in Utrecht

Weten jouw (potentiële) klanten de digitale voordeur van jouw bedrijf in Utrecht al goed te vinden of blijft het angstvallig stil op online gebied? Dan is het tijd om kennis te maken met Diversions. Wij helpen klanten - groot en klein - om meer uit hun online marketing te halen. Of je nou al een website hebt en de volgende stap wil maken of helemaal vanaf nul moet beginnen en dus je eerste stap op online gebied gaat zetten. Wij bezorgen jou een plekje op de digitale Oude Gracht en helpen jouw bedrijf groeien door de inzet van online marketing.

Kenmerkend voor onze werkwijze is de nauwe band die we hebben met onze klanten. We zijn net zo betrokken bij het succes van jouw onderneming als jij. We houden daarom van korte lijntjes, komen pro-actief met plannen en leveren meetbare resultaten.

Voor iedere klant liggen de kansen om te groeien ergens anders. Waar voor de bakker op de hoek een verhaal over ambachtelijke producten werkt, zal een supermarkt verderop eerder kiezen voor een verhaal over haar ruime assortiment. Waar jouw kans ligt in de digitale winkelstraat, is vooraf niet meteen te zeggen. Maar onze brede ervaring voor webwinkels, dienstverleners en non-profit organisaties zorgt ervoor dat we voor iedere klant originele oplossingen weten te vinden die het verschil maken. Gebaseerd op ervaring en een onderzoek.

Wij helpen organisaties met een duidelijk dienstenpakket:

Tijd voor groei?

Deel je ambities en maak kennis met de mogelijkheden van Diversions.

De Utrechtse online markt

Utrecht is een bruisende stad om als ondernemer gevestigd te zijn. De stad telt ruim 315.000 inwoners en bijna 26.000 lokale bedrijven. Daarnaast kan de Domstad op circa drie miljoen dagjesmensen, binnenlandse en buitenlandse toeristen per jaar rekenen. Sommigen van hen komen zelfs meer dan eens om in Utrecht te winkelen, een museum te bezoeken of door de grachten te varen. Dat biedt niet alleen kansen op lokaal niveau, maar ook landelijk. Om als Utrechts bedrijf zichtbaar te zijn hoef je allang niet meer een duur pand aan de Oude Gracht te huren. De strijd om nieuwe klanten verschuift namelijk meer en meer van de gracht naar online kanalen.

De meeste Utrechtse bedrijven hebben daarom de eerste stappen online gezet. Er is een website, vaak ondersteunt door een pagina of Facebook of account op Instagram. Maar dit is helaas geen garantie voor succes. Er is meer nodig om je doelgroep te bereiken. Mede omdat de online concurrentie met het jaar verder lijkt te groeien op lokaal niveau. Bewijs hiervan is te vinden in de ontwikkeling van advertentiekosten bij Google en Facebook. De prijzen per klik zijn - ook voor lokale markten - verveelvoudigd in enkele jaren tijd.

 

 

propositie ontwerp

In dit veld van toenemende concurrentie en stijgende advertentieprijzen is het slim te zoeken naar nieuwe oplossingen. Internetbureau Diversions helpt je daar graag bij. Dus als jij jouw plekje op de digitale Oude Gracht wil veroveren of je positie wil verstevigen? Dan is Diversions jouw partner in groei.

 

Weten hoe?
Vraag vrijblijvend de Schijf van Vijf aan: vijf praktische ideeën die je organisatie helpen online te groeien.

Direct naar...