Nu geopend: de Diversions onderzoeksruimte

 

Zeg nu zelf: over de wensen van klanten weet je nooit genoeg. Onderzoek – in verschillende vormen – staat daarom hoog op onze agenda. De nieuwste stap die we hebben gezet? De in ingebruikname van onze eigen onderzoeksruimte.

We geloven heilig in de mix van leren, creëren en optimaliseren. Bij verschillende projecten combineren we daarom het uitvoeren van praktijktesten met gericht onderzoek.

Zodat we niet alleen kunnen zien welk gedrag klanten vertonen. Maar ook begrijpen welke motieven achter dit klantgedrag schuilen.

Nu kost het opzetten van een goed onderzoek natuurlijk tijd. Dit kan er soms – in combinatie met de bijkomende kosten – toe leiden dat de onderzoeksstap wordt overgeslagen. Dat willen we graag veranderen.

Daarom zijn we extra blij dat een grote wens van ons is uitgekomen: grenzend aan ons kantoor is onze prachtige onderzoeksruimte geopend. Daarmee is de drempel om kwalitatief onderzoek te realiseren nóg verder verlaagd.

Onderzoeksruimte Diversions
Onderzoeksruimte Diversions

Snel en efficiënt

Met de eigen ruimte en ons netwerk (dat snel en efficiënt helpt respondenten te werven) versnellen we het onderzoeksproces. Of we ons nu voor een klant richten op propositie ontwikkeling of optimalisatie trajecten: alle middelen zijn binnen handbereik om snel stappen te zetten.

De onderzoeksruimte voldoet aan alle wensen die je wilt. Ons kantoor ligt in het centrum van Apeldoorn. Gratis parkeermogelijkheden zijn er voor de deur.

Alle opties zijn beschikbaar om interviews / panels te registreren en live mee te kijken. Vanzelfsprekend na toestemming van de respondent.

Nieuwsgierig bureau

De nieuwe faciliteiten zetten we niet alleen voor onze klanten in, maar ook voor onze eigen onderzoeksprojecten. We blijven een nieuwsgierig bureau. Na onze onderzoeken rond de thema’s zorg en nalatenschap zijn we nu gestart met onze volgende project (waarover later ongetwijfeld meer).

Zo blijft onderzoek een stevige pijler onder het werk van Diversions.

Meer weten over de wensen van je doelgroep?

We laten je graag zien hoe een slimme combinatie van onderzoek & data analyse nieuwe insights oplevert. Neem even contact op!