Kennismaken met Google Optimize [Video]

Wij werken oa voor:

Home » Blog » Kennismaken met Google Optimize [Video]

In mijn vorige blog heb ik de nieuwe optimalisatietool van Google geïntroduceerd: Google Optimize. Een tool die nu gratis wordt aangeboden waardoor iedereen de kans heeft de voordelen van dit programma te ontdekken.

Instructievideo

Voordat je daadwerkelijk met het programma aan de slag kunt gaan is enig uitzoekwerk vereist. Hoe zet je een experiment op? En hoe stel je de juiste doelen in voor je experiment? Om jou tijd te besparen heb ik een instructievideo gemaakt waarin ik je laat zien hoe je een experiment opzet in Google Optimize. De instructievideo maakt je wegwijs in:

  • Het opzetten van een experiment
  • Het aanmaken van varianten
  • Het aanbrengen van wijzigingen in een variant met behulp van de visuele editor
  • Het opstellen van doelen
  • Het live zetten van een experiment

Zelf aan de slag

Na het zien van de instructievideo kun je zelf aan de slag gaan met het opzetten van een experiment. De tool helpt je inzicht te krijgen in de verbeterpunten van je website. Zorg ervoor dat de testen niet incidenteel zijn, maar blijf doorlopend zoeken naar verbeteringen. Wil je hier hulp bij? Dan help ik je graag. Door middel van een doorlopend testtraject help ik het rendement van jouw organisatie te verbeteren. Neem contact op voor meer informatie.

Conversie optimalisatie specialist 

Onze conversie optimalisatie specialisten laten geen kans onbenut om conversie te verbeteren. Door middel van een op maat gemaakt conversie optimalisatieprogramma helpen wij organisaties kansen te vinden en te benutten.

Meer over optimalisatie

Waarom Diversions?

William-Burghout

Over de schrijver

William Burghout is oprichter van marketingbureau Diversions: 

"Verbetering van je conversiepercentage verhoogt het rendement van iedere marketingactie. En het leert je veel over de wensen en drijfveren van je klant."

Meest gelezen

Start met optimalisatie

Van training tot compleet optimalisatieprogramma. Ontdek de mogelijkheden. 

Waar mogen we jou mee helpen?

Laat het ons weten en bel: 055 20 32 193.

Lees ook...

Onderzoeksruimte

Nu geopend: de Diversions onderzoeksruimte

emotions

E-motions: echte emoties op het web

mobile-header

Mobile testkit: verhoog je conversie met gericht onderzoek

header-mkb

Weten hoe het zit: onze MKB Benchmark 2018