Case - GGNet Flexibele werknemerscommunicatie

De inkt van de nieuwe Wet verplichte ggz (Wvggz) was nog niet opgedroogd. Toch moest GGnet al starten met het informeren over de impact. Hoe doe je dat?

Er verandert veel in de wereld van de geestelijke gezondheidszorg. Alle medewerkers van GGNet moeten tijdig in de ontwikkelingen worden meegenomen.

De afdeling communicatie zocht een oplossing waarin het mogelijk zou zijn stapsgewijs informatie toe te voegen. De informatie moest bovendien op een prettige, uitdagende manier worden gepresenteerd.

Hoe doe je dat?

Diversions ontwikkelde voor GGNet een online magazine. Met onze eigen oplossing (eZiner) konden we razendsnel alle informatie bundelen.

In verschillende ontwikkelrondes hebben we extra informatie toegevoegd.

Zo kunnen medewerkers het magazine blijven raadplegen voor de meest actuele gegevens.

eZine van GGNet
wvggz

Het mooiste compliment voor dit project krijgen we van de werknemers zelf.

In het magazine kunnen we lezersgedrag volgen. Welke informatie wordt gelezen? Hoeveel tijd geven lezers aan het magazine? Daagt de kennistest medewerkers uit om hun kennis te testen?

Maanden na introductie blijft het magazine goed gelezen. Het heeft als naslagwerk - ook nu geprinte protocollen beschikbaar zijn - een eigen plek verworven.

Meer weten over deze case?

Neem contact op! We vertellen je er graag alles over.
055 20 32 193

 

Meer cases